7-seo-tips-google

7 SEO tips που θα σας βοηθήσουν να ανεβείτε στην Google

Όταν μιλάμε για το SEO, όσες συμβουλές και να δώσουμε δεν είναι αρκετές. Παρόλα αυτά προσπάθησα να κρατήσω και να σας παρουσιάσω τα σημαντικότερα tips για το SEO, τα οποία θα σας βοηθήσουν να φτάσετε στην κορυφή της Google αλλά και από άλλες μηχανές αναζήτησης.

Οι τακτικές για να ανεβάσεις στην Google το site σου, έχει να κάνει με την προώθηση της ιστοσελίδας σας από μέσα, το λεγόμενο on-site SEO, αλλά και εξωτερικά, δηλαδή για το off-site SEO (πχ διαφήμιση και προώθηση στα social media).  Τις τακτικές για το on-site SEO, θα δούμε παρακάτω:

1. Κάντε το site σας φιλικό προς το χρήστη

Φροντίστε η ιστοσελίδα σας να είναι εύχρηστη, φιλική στο χρήστη διότι μια θετική εμπειρία, κάνει τον καθένα να αυξήσει το χρόνο παραμονής του στο site. Δημιουργήστε μικρά title tags σε κάθε σελίδα του site και βοηθήστε τον αναγνώστη να μπει πιο γρήγορα στο θέμα.  Θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί, ώστε να μην είναι μακροσκελή αυτά τα κείμενα, να μην ξεπερνάνε δηλαδή τους 70 χαρακτήρες.

2. Φροντίστε για την ασφάλεια της ιστοσελίδας σας

Η Google δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ασφάλεια της ιστοσελίδας σας, γιαυτό φροντίστε για αυτήν. Φροντίστε λοιπόν να κρατάτε ενημερωμένα τα θέματα και τα plugin της ιστοσελίδας σας που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του. Καλό θα είναι να κάνετε εγκατάσταση προσθέτων από επίσημες ιστοσελίδες όπως είναι το repository του WordPress.

Καθαρίστε επίσης το site σας από κάθε πρόσθετο ή θέμα που δε χρησιμοποιείτε πια και επιβαρύνουν το site, αλλά το καθιστούν και εύκολο στόχο επιθέσεων.

Μερικές ακόμα κινήσεις για την ασφάλεια της ιστοσελίδας σας:

  • Επιλέξτε αξιόπιστη εταιρεία hosting: Θα πρέπει να σας παρέχει τελευταίες ενημερώσεις PHP και mySQL και που χρησιμοποιεί υπηρεσίες ελέγχου προστασίας. Επίσης για να είναι φιλικό το site σας ως προς την Google, θα πρέπει να σας παρέχει υψηλό uptime και μεγάλη ταχύτητα.
  • Κρατήστε τακτικά αντίγραφα ασφαλείας: Ακόμα και αν σας παρέχεται μια τέτοια υπηρεσία, το προσωπικό σας backup, σας δίνει σιγουριά, ότι ακόμα και σε μια επίθεση hacking, θα μπορείτε να επαναφέρετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Έτσι δε θα την κατάταξή της στην Google, αλλά όύτε τα ranking.
  • Αλλάξτε το username σε ένα πιο προσωπικό και επιλέξτε δυνατό password με αλφαριθμητικούς χαρακτήρες.

Εφαρμόζοντας τις παραπάνω πρακτικές, νιώθετε πιο σίγουροι για την ασφάλεια του site σας.

Χρησιμοποιήστε επίσης ένα SSL Certificate για την ασφάλεια του site αλλά και την εξασφάλιση της καταχώρισής του στη Google.

3. Επιλέξτε την αγορά στην οποία θέλετε να στοχεύσετε

Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε το server σας, σύμφωνα με την αγορά που στοχεύετε. Αν ο server σας βρίσκεται στο εξωτερικό και θέλετε να κερδίσετε πελάτες από την Ελλάδα, είναι δύσκολο να το πετύχετε.

O server που χρησιμοποιεί η ιστοσελίδα  σας, επηρεάζει την κατάταξή της στα αποτελέσματα της Google, γιαυτό αν στόχος σας είναι τοπικός, προτιμήστε έναν server στην Ελλάδα.

Επίσης, ενημερώστε την ιστοσελίδα σας με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και δημιουργήστε ένα XML Sitemap, ώστε να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να καταχωρίσουν πιο γρήγορα το site σας.

4. Κάντε ένα mobile friendly site

Θα πρέπει πάντα να είστε ενημερωμένοι με τα τελευταίες αλλαγές στον αλγόριθμο της Google και παράλληλα να προσαρμόζετε το site σας σε αυτές. Μια σημαντική αλλαγή, είναι και η προτίμησή της σε responsive sitesδηλαδή σε ιστοσελίδες που παίζουν καλά σε κάθε κινητή συσκευή τελευταίας τεχνολογίας.

Ένα responsive design βοηθά πολύ θετικά στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας, γιαυτό καλό είναι να δημιουργήσετε ένα site το οποίο να είναι mobile friendly και να στηρίζεστε σε αυτό σε οποιαδήποτε μελλοντική αλλαγή.

Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αποφύγετε τα pop-ups, διότι κουράζουν το χρήστη και τον κάνουν να αποχωρήσει από το site σας.

5. Δημιουργήστε τα σωστά links

Αρχικά θα πρέπει να επιλέξετε πιο θα είναι το κύριο  URL το www.yourdomain.gr ή το yourdomain.gr, ώστε να κάνετε τις κατάλληλες ρυθμίσεις και να γίνεται σωστό redirect το ένα με το άλλο. Σε περίπτωση που θέλετε να συμπεριλάβετε σε αυτό κάποιο keyword, καλό θα είναι να μπει στην αρχή του domain name.

Τα URL που διαμορφώνετε, θα πρέπει να είναι περιγραφικά και να έχουν λιγότερους από 100 χαρακτήρες, ενώ αν έχουν πάνω από μία λέξεις να διαχωρίζονται με hyphens (-).

Στο site σας,θα πρέπει να αναφέρεστε σε δικά σας internal links, όπου κρίνεται σκόπιμο για να διατηρήσετε αλλά και να αυξήσετε τη δημοτικότητά τους, κάτι που εκτιμά η Google. Φροντίστε να ανοίγουν στην ίδια καρτέλα του περιηγητή σας. Στην περίπτωση external links, θα πρέπει να ανοίγουν σε άλλη καρτέλα, έτσι θα διατηρήσετε χαμηλό το bounce rate.

Φροντίστε όλες οι σελίδες του site σας να συνδέονται μεταξύ τους με internal links τα  οποία θα βρίσκονται στην αρχή ή στη μέση των παραγράφων, πλαισιώνοντάς τα με τις κατάλληλες περιγραφές.

Ένα permalink είναι φιλικό στην Google, θα πρέπει να περιέχει keywords. Αν το permalink περιέχει περισσότερες από μια λέξεις, διαχωρίστε τες με hyphens (-) και όχι underscores (_).

Στην 404 σελίδα σας, δώστε εναλλακτικές σελίδες, ή ένα κανάλι επικοινωνίας ή κάντε αυτόματο redirect στην homepage. Σε αντίθετη περίπτωση, ο χρήστης θα εγκαταλείψει σύντομα.

Στην αρχική σας σελίδα, θα πρέπει να εμφανίζει τις σελίδες του site σας, που θέλετε κάποιος να επισκεφτεί, όταν φτάσει στην ιστοσελίδας σας.

6. Τοποθετήστε ελκυστικούς τίτλους για τα άρθρα και τις σελίδες σας

Ο τίτλος που θα επιλέξετε για μια σελίδα ή άρθρο στο site σας, είναι πολύ σημαντικός καθώς καθορίζει το αν θα την επισκεφτούν ή όχι οι χρήστες. Πολύ σημαντικοί είναι επίσης οι υπότιτλοι (κεφαλίδες) που χρησιμοποιούνται σε αυτά και κρατούν το ενδιαφέρον του αναγνώστη, γιαυτό θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στην επιλογή τους.

Παρακάτω παραθέτω μερικές συμβουλές για τη σωστή επιλογή τους:

  • Προτιμήστε περιεκτικούς τίτλους 6 ή 7 λέξεων
  • Κάντε μερικά τεστ για να βρείτε την κατάλληλη ισορροπία λέξεων και περιεκτικότητας
  • Θα πρέπει να ενημερώσετε τον αναγνώστη από τον τίτλο, αν το άρθρο σας περιέχει κάποιο βίντεο ή άλλα πολυμέσα
  • Συμβουλευτείτε κάποιο εργαλείο ελέγχου για τίτλους
  • Τοποθετήστε keywords στην αρχή του τίτλου
  • Τοποθετήστε το brand name σας, στο τέλος του τίτλου

Όλα αυτά θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του χρήστη και θα πατήσει το σύνδεσμο για να μεταφερθεί στην ιστοσελίδα σας.

7. Δώστε προσοχή στο περιεχόμενο

Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας είναι πολύ σημαντικό για να κρατήσει στο τέλος τον επισκέπτη. Γιαυτό το λόγο, θα πρέπει να φροντίσουμε ώστε να έχουμε ποιοτικά κείμενα, σωστά δομημένα και χωρίς ορθογραφικά λάθη. Τα κείμενα αυτά θα απευθύνονται στο χρήστη και όχι στις μηχανές αναζήτησης.

Ανανεώστε συχνά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Χρησιμοποιήστε δικό σας περιεχόμενο και μην αναπαράγετε περιεχόμενο χωρίς λόγο. Έτσι ανεβάζετε τη δημοτικότητα του site σας. Προσπαθήστε να μην επαναλαμβάνεστε, διότι η Google πιθανότατα να χαμηλώσει την κατάταξη της ιστοσελίδας σας, λόγω του duplicate content.

 

  • Κάθε κείμενο, θα πρέπει να ξεπερνά τις 1000 λέξεις, χωρίς όμως να πλατειάζει και να χάνει σε ποιότητα.
  • Χρησιμοποιήστε λίστες αντί για πολλές παραγράφους, για πιο ευχάριστη ανάγνωση.
  • Χρησιμοποιήστε keywords, με τα κυριότερα να βρίσκονται στις 100 πρώτες λέξεις.
  • Χρησιμοποιήστε tags με φειδώ, εφόσον σας το επιτρέπει το  CMS που χρησιμοποιείτε.
  • Εντοπίστε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά μέσα από διάφορα εργαλεία.
  • Εκμεταλλευτείτε την υπηρεσία Pay Per Click του Google AdWords, αφού μπορεί να σου προσφέρει επισκεψιμότητα από πολύ στοχευμένες λέξεις κλειδιά.
  • Εκμεταλλευτείτε το τοπικό SEO, χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά που αφορούν τον τόπο δραστηριοποίησής σας.
  • Συμπεριλάβετε φωτογραφίες ή gifs στα κείμενά σας.

Δώσε στον χρήστη ένα κείμενο το οποίο θα θελήσει να διαβάσει ευχάριστα, φτάνοντας στο τέλος του. Η ιστοσελίδα σας, θεωρείται από την Google περισσότερο αξιόπιστη, όσο μεγαλύτερος είναι ο χρόνος που θα παραμένει ο χρήστης στο site σας.

Δημιουργείστε επίσης ένα blog για το site σας, με αξιόλογο περιεχόμενο. Αυτό είναι που θα σας φέρει σε καλύτερη θέση στα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google.

Μην ξεχνάτε να κλείνετε κάθε σας κείμενο με ένα call to action, για να κρατήσετε επαφή με κάθε χρήστη.

Η διαδικασία του SEO, δε σταματά ποτέ. Γιαυτό και το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να ενημερώνεστε για κάθε νέα εξέλιξη και να αναζητάτε πρακτικές για την προσαρμογή σας στα νέα δεδομένα.

Δείτε περισσότερα για το SEO:

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού