algorithmos-anazitisis-google-2019

Αλγόριθμος Αναζήτησης Google 2019

Όπως γνωρίζετε, είχαμε ένα αρκετά μεγάλο Google Update που επιβεβαίωσε η Google ως βασική ενημέρωση στις 12 Μαρτίου. Γύρω στις 20 Μαρτίου, 21 και 22, είδα ότι οι συζήτησεις στα SEO forum άναψαν, αλλά δεν ήταν τόσο έντονες γιατί ήμασταν απασχολημένοι με την τελευταία ενημέρωση.

Τώρα που τόσο το chatter χαλάρωσε, σκέφτηκα να τεκμηριώσω αυτό το μη επιβεβαιωμένο Update της 20ης Μαρτίου έως την 22η. Υποψιάζομαι ότι σχετίζεται με την αναβάθμιση της 12ης Μαρτίου, η οποία μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες, ώσπου να αναπτυχθεί πλήρως, σύμφωνα με τη Google.

Ακούγεται, και υποψιάζομαι ότι αυτές οι διακυμάνσεις στην κυκλοφορία και την κατάταξη των περισσότερων site μπορεί να σχετίζονται με την βασική ενημέρωση του Μαρτίου του 2019, οριστικοποιώντας την εξέλιξή του, αλλά ποιος ξέρει, μπορεί και να σχετίζεται με κάτι εντελώς διαφορετικό.

Πώς να ανακάμψουν οι ιστότοποι που επηρεάστηκαν από το Core Update του 2019

Οι διακυμάνσεις που άρχισαν στις 27 Μαρτίου δεν έχουν ακόμη σταθεροποιηθεί και όλο και περισσότεροι SEO του διαδικτύου αντιδρούν στο φόρουμ μετά την επίθεση της κυκλοφορίας της ιστοσελίδας τους. Το τελευταίο χτύπημα θεωρήθηκε ως διπλό χτύπημα για αρκετές ιστοσελίδες, δεδομένου ότι έχασαν την κυκλοφορία της ιστοσελίδας τους, αλλά και τη βιολογική κατάταξη τους, δύο φορές μέσα στον ίδιο μήνα!

Top εργαλεία μετρήσεων

  • SEMRush Sensor
  • Algoroo
  • Grump
  • RankRanger

“Ανώνυμη” Official Google Update

Όπως ανέφερα στην παλαιότερη ενημέρωσή μου, οι εκπρόσωποι της Google έχουν ιστορικό σάρωσης των ονομάτων που δίνουν οι SEO για τις ενημερώσεις του αλγορίθμου. Συνήθως η κριτική τους τελειώνει χωρίς να αποδίδονται ονόματα στην ενημερωμένη έκδοση, αλλά φαίνεται ότι η Google χαλαρώνει τους μυς και δίνει επίσημα ονόματα στις ενημερώσεις τους.

Ο επίσημος χειριστής της Google Search, Liaison, ανακοίνωσε την Πέμπτη στο twitter ότι η Google θα ήθελε να ονομάσει την ενημέρωση του ευρέος βασικού αλγόριθμου της 12ης Μαρτίου, ως “Core Update Μαρτίου 2019“.

Επαναφορά των επηρεαζόμενων ιστότοπων

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους ένας ιστότοπος ενδέχεται να χάσει την κυκλοφορία και την κατάταξη του, ύστερα από μια παρουσίαση ενημερωμένης έκδοσης αλγορίθμου της Google. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι στρατηγικές SEO που χρησιμοποιεί ο ιστότοπος για την κατάταξη σε SERP μπορεί να επηρεαστούν αρκετά, και σε άλλες περιπτώσεις, πιθανόν η Google απλά να βρίσκει έναν καλύτερο ιστότοπο που παρέχει ανώτερη ποιότητα περιεχομένου ως αντικατάσταση και να μην ευθύνεται η αναβάθμιση.

Και στις δύο αυτές περιπτώσεις, η βύθιση που βιώνετε μπορεί να αντιστραφεί εφαρμόζοντας μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική SEO με έντονη εστίαση στην ποιότητα της E.A.T, της Google.

Ωστόσο, η αρχική ανάλυση που κάναμε έχει αρκετά καλά νέα για τους webmasters. Ο αρνητικός αντίκτυπος της τελευταίας ενημέρωσης είναι πολύ μικρότερος από αυτό που πιστεύαμε. Είναι ενδιαφέρον ότι υπάρχουν περισσότερα θετικά αποτελέσματα και η ίδια η συζήτηση για το θέμα έχει διαδοθεί σε όλα τα μεγάλα φόρουμ SEO.

Μυστικά SEO για βελτίωση της E.A.T βαθμολογίας

  1. Προσθέστε το Author Byline σε όλα τα άρθρα της ιστοσελίδας σας
  2. Αφαιρέστε τυχόν κακό ή διπλό περιεχόμενο
  3. Επενδύστε χρόνο για προσωπική μάρκα σας
  4. Εστιάστε στην ποιότητα των backlinks, και όχι στην ποσότητα
  5. Ασφαλίστε την ιστοσελίδα σας με HTTPS

Στο SEO, “η αλλαγή είναι συνεχή“… Μπορώ μόνο να σας προτείνω να προσθέσετε μεγαλύτερη αξία στις σελίδες σας και να φροντίσετε να είναι πάντα ενημερωμένο το site σας.

Δείτε περισσότερα για το SEO:

1 Σχόλιο. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares