proti-thesi-google-proti-selida

ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ GOOGLE

ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ GOOGLE με απλά βήματα!

Πώς να βελτιώσετε τις οργανικές ταξινομήσεις Google με SEO

Βοηθήστε τον ιστότοπό σας να εμφανίζεται υψηλότερος στις μηχανές αναζήτησης δωρεάν!

Έχουμε δει ότι τα πληρωμένα αποτελέσματα διεκδικούν το πρώτο μισό της 1ης σελίδας, αλλά αν θέλετε να κατατάξετε την επιχείρησή σας υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης δωρεάν, θα πρέπει να βασιστείτε στο SEO. Για να είμαι ακριβής, πρέπει να βρίσκεστε σε μία από τις τρεις πρώτες οργανικές θέσεις.

Γιατί;

Ποιο είναι άραγε το ποσοστό των χρηστών που κάνουν κλικ στην πρώτη, δεύτερη, τρίτη, τέταρτη και πέμπτη θέση; Ένα επιβλητικό 55 τοις εκατό των χρηστών κάνει κλικ στις τρεις πρώτες καταχωρήσεις!

Αν χάνετε σε αυτά τα σημεία, ειδικά αν είστε μια νέα επιχείρηση, είναι σκληρό. Ο καλύτερος τρόπος να φτάσετε σε ένα από τα κορυφαία σημεία είναι να προσθέσετε περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας αυξάνει τις βαθμολογίες σας και δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία χρήστη για τους πελάτες σας.

Επιπλέον, όσο περισσότερες πληροφορίες έχετε στον ιστότοπό σας, τόσο πιο πιθανό είναι να το αναφέρουν άλλοι. Όταν άλλοι άνθρωποι συνδέουν και παραπέμπουν τον ιστότοπό σας, οι μηχανές αναζήτησης ερμηνεύουν τον ιστότοπό σας ως πιο έγκυρο και το προβάλλουν με μεγαλύτερη προβολή στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Δυστυχώς για σας, υπάρχουν πολλά περισσότερα για SEO από την απλή προσθήκη περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας. Από τεχνική άποψη, πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορούν εύκολα να ανιχνεύσουν, να κατανοήσουν και να δημιουργήσουν ευρετήριο στον ιστότοπό σας.

Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως:

  • η βελτίωση της ταχύτητας του ιστότοπού σας
  • μενού πλοήγησης ιστότοπου
  • φιλικό προς τον μηχανισμό αναζήτησης
  • καλά δομημένο χάρτη ιστότοπου XML
  • ιστότοπο για χρήστες κινητών και tablet

Ελέγξτε επίσης τα εξής:

  • Ποια είναι η κορυφαία βιολογική λίστα στο Google Worth;
  • Πως επιρεάζει η Ασφάλεια Ιστοτόπου τις βαθμολογίες Google μου;
  • Γιατί να φτιάξω Blog για την επιχείρησή μου;
  • Πόσο μετράει το SEO;
  • Πώς η σύνδεση με μια άλλη ιστοσελίδα έχει επιπτώση στο SEO;

Πώς να πάρετε περισσότερα από την τοπική SEO

Όταν αναζητάτε στη Google κάτι σαν “υδραυλικός“, “επισκευαστής“, “εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ“, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι η Google χρησιμοποιεί τα δεδομένα της τοποθεσίας σας για να εμφανίσει κοντινές επιχειρήσεις. Προφανώς, αν υπάρχει μια τοπική επιχείρηση, θα προτιμήσετε να μπείτε σε αυτές τις τοπικές καταχωρίσεις (η διαφορά του “τοπικού πακέτου“) ανάμεσα στις διαφημίσεις του PPC και τις οργανικές καταχωρίσεις.

Πώς να φτάσετε στο τοπικό πακέτο Google στη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης

Για να εμφανιστεί στις τοπικές καταχωρίσεις στην πρώτη σελίδα της Google, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις αναφορές NAP (όνομα, διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου) σε ολόκληρο τον ιστό. Όσο περισσότερες τοπικές αναφορές μπορείτε να δημιουργήσετε με συνεπείς πληροφορίες NAP, τόσο το καλύτερο.

Αν είστε μια τοπική επιχείρηση, θα πρέπει να συμβαδίζει με το τοπικό SEO.

Άλλοι πόροι που μπορεί να σας φανούν χρήσιμοι:

  • Τοπική καταχώριση έναντι οργανικών καταχωρήσεων στη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης
  • Η σημασία του τοπικού SEO
  • Τρία πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε το τοπικό SEO

Άλλες στρατηγικές για την επίτευξη περισσότερων αποτελεσμάτων πρώτης σελίδας στη Google

Αν και οι καταγεγραμμένες λίστες, οι οργανικές καταχωρίσεις και οι τοπικές καταχωρίσεις είναι οι τρεις βασικές στρατηγικές SEO για να βγάλεις την επιχείρησή σου στην πρώτη σελίδα της Google, έχω κάποιες άλλες (αναμφισβήτητα) υποεκμεταλλευόμενες τακτικές για να αποκτήσω ακόμα περισσότερες λίστες στην πρώτη σελίδα ειδικά μετά από την απόφαση της Google να περιορίσει τη συγκέντρωση του τομέα.

Microsites

Πολλές εταιρείες – ιδίως εκείνες με πολλαπλές επιχειρηματικές γραμμές – επιλέγουν να έχουν περισσότερους από έναν ιστότοπους. Αυτές οι εταιρείες τείνουν να έχουν έναν κύριο ή κύριο τομέα συμπληρωμένο από ένα ή περισσότερα microsites.

Ένα microsite (μερικές φορές ονομάζεται minisite) είναι ένας ιστότοπος που χρησιμοποιείται για να συμπληρώσει έναν κύριο τομέα μιας εταιρείας ή ενός οργανισμού. Τις περισσότερες φορές, το microsite θα έχει μια διεύθυνση URL ξεχωριστή από τον κύριο τομέα και έχει το δικό του μοναδικό σχεδιασμό και πλοήγηση.

Τα microsites μπορούν να σας βοηθήσουν να στοχεύσετε διαφορετικούς αγοραστές, να εμφανίσετε πιο σχετικές και έγκυρες ειδήσεις, καθώς και να λάβετε πολλές καταχωρίσεις στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Βίντεο

Οι ενήλικες παρακολουθούν 6 ώρες βίντεο την ημέρα, επενδύουν σε μάρκετινγκ βίντεο!

Για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της, η Google προτιμά να εμφανίζει μια μεγάλη ποικιλία μέσων στα αποτελέσματα αναζήτησης – συμπεριλαμβανομένων των βίντεο. Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω οργανικές καταχωρίσεις – ένα βίντεο κρατά το δεύτερο σημείο. Ένα βίντεο έχει 60% περισσότερες πιθανότητες να ταξινομηθεί σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης από μια σελίδα προορισμού στο ίδιο θέμα.

Βίντεο στην πρώτη σελίδα του Google SERPs

Η κατοχή ενός καναλιού YouTube και η ενσωμάτωση βίντεο στον ιστότοπό σας είναι εξαιρετικοί τρόποι για να αυξήσετε τις πιθανότητες εμφάνισης σε συναφή αποτελέσματα αναζήτησης.

Η χρήση διαφημίσεων YouTube είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να παρακάμψετε τις οργανικές και να πάτε κατευθείαν για τα πληρωμένα αποτελέσματα με χαμηλό κόστος ανά προβολή βίντεο.

Κοινωνικοί ιστότοποι

Γνωρίζετε ήδη για τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το LinkedIn. Ωστόσο, ανάλογα με τον κλάδο σας, υπάρχουν και άλλοι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης που θα πρέπει να εξετάσετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες εμφάνισής σας στην πρώτη σελίδα της Google. Οι Pinterest, Houzz, Tumblr και Yelp είναι όλα καλά παραδείγματα.

Εικόνες

Η βελτιστοποίηση των εικόνων στον ιστότοπό σας μπορεί να σας βοηθήσει να μπείτε στην πρώτη σελίδα του Google όταν εμφανίζει αποτελέσματα εικόνας.

 

Μενού
Shares