GOOGLE ADS VS ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ;
Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας: 6972364387
Κατεβάστε τον οδηγό SEO Για Αρχαρίους: https://divramis.gr/
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube: https://divramis.gr/youtube
50% ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ HOSTING ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ DIVRAMIS50 ΣΤΗΝ MYIP
GOOGLE ADS VS ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ;
Σήμερα θα δούμε αν τα Google Ads ή τα οργανικά αποτελέσματα είναι καλύτερα για το site σας, το e-shop και την επιχείρηση σας.
Ασχολούμαι επαγγελματικά με το SEO και την κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων εδώ και 25 χρόνια.
Αν θέλετε να ξεκινήσετε τώρα στο SEO και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας πάρτε δωρεάν τον οδηγό SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα.
Ακολουθήστε με σε όλα τα social media #divramis.
Ο οδηγός είναι κλασικό και ισχύει μέχρι και σήμερα.
Ακολουθήστε με σε όλα τα social media #divramis.
Σήμερα θα δούμε αν τα Google Ads ή τα οργανικά αποτελέσματα είναι καλύτερα για το site σας,το e-shop και την επιχείρηση σας.
Σύμφωνα με έρευνες που έχουμε κάνει ως SEO Agency όσοι επιχειρηματίες έχουν ιστοσελίδα και κάνουν SEO σε συνεργασία με εμάς τα πάνε τέλεια.
Αν δεν ξέρετε SEO και τι πρέπει να κάνετε δεν θα έχετε αποτέλεσμα.
Το SEO και τα Google Ads είναι συμμετοχικά.
Δεν πατάμε το κουμπί και ανεβαίνει το site μόνο του.
Ένας κοινός μύθος είναι τα custom γραφιστικά site βοηθάνε και ότι το SEO γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού.
Δεν έχω κάτι με τους web designers αλλά δεν είμαι web designer αλλά μαρκετίστας και επιχειρηματίας.
Χρειάζεται στρατηγική μάρκετινγκ για να ανέβει το site σας.
Το site σας είναι η ηλεκτρονική σας επιχείρηση σας και έτσι πρέπει να το αντιμετωπίζετε.
1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ;
Τα πληρωμένα αποτελέσματα είναι τα χορηγούμενα που βγαίνουν πάνω πάνω στην πρώτη σελίδα.
Η Google είναι διαφημιστική εταιρεία.
Τα έσοδα της προέρχονται από τις διαφημίσεις.
Τα οργανικά αποτελέσματα βγαίνουν μετά τα πληρωμένα στην πρώτη σελίδα.
Τα περισσότερα αποτελέσματα στην πρώτη σελίδα της Google είναι τα πληρωμένα.
Αν κάνουμε αναζήτηση στο Perplexity μας βγάζει με βάση τα πρώτα αποτελέσματα της Google.
Το Perplexity δεν έχει ακόμη διαφημίσεις και μας έβγαλε τα πρώτα αποτελέσματα της Google.
Δε σημαίνει ότι αυτά που βγάζει το Perplexity είναι τα σωστά γιατί απλά κάνει scraping το ίντερνετ.
Άμα το site είναι στα οργανικά αποτελέσματα στη Google, Bing κ.λπ. θα βγει και στο AI.
Τα οργανικά αποτελέσματα είναι σημαντικά για να βγαίνουμε στο AI.
Με τα πληρωμένα αποτελέσματα δεν βγαίνουμε στο AI ακόμη.
Όταν βάλει διαφημίσεις το Perplexity και το ChatGPT θα βγαίνουν και τα πληρωμένα.
2. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ
ΚΑΙ GOOGLE ADS ΚΑΙ FACEBOOK ADS, TIK TOK ADS ΚΤΛ
Θα πρέπει να κάνουμε και τις 2 καμπάνιες προώθησης μαζί.
Χρειάζεται και Google Ads και Facebook Ads και TikTok Ads.
Το SEO δεν είναι αποκομμένο από το Google Ads.
To Google Ads δεν συμμετέχει στον αλγόριθμο της οργανικής κατάταξης.
Η Google έχει αλγόριθμο που βγάζει με σειρά τα αποτελέσματα.
Πρέπει να έχουμε και Google Ads γιατί θα μας βοηθήσει στο να φαινόμαστε παντού.
Το branding βοηθάει να έχουμε περισσότερους πελάτες.
Θα πρέπει να έχουμε και Google Ads και οργανικά αποτελέσματα.
Βοηθάνε το ένα το άλλο και ο πελάτης μας βλέπει παραπάνω από 2 φορές.
Το Google Ads καλύπτει και το YouTube Ads.
Το YouTube είναι πολύ σημαντικό γιατί είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως.
Το Facebook Ads περιλαμβάνει και το Instagram Ads.
Το TikTok Ads είναι ξεχωριστή πλατφόρμα και μοιάζει πολύ με το Facebook.
Στο καθένα πρέπει να βάλετε το δικό του pixel στο site και πρέπει να τρέχετε τις καμπάνιες ξεχωριστά.
Κάθε καμπάνια έχει πάρα πολλή δουλειά.
Χρειάζεται δουλειά για να τρέξουμε κάθε καμπάνια.
Πρέπει να έχουμε καμπάνια για κάθε προϊόν ξεχωριστά.
Στο SEO έχουμε όλη την κατηγορία στην οποία αναζητούμε π.χ. θήκες κινητών Saumsung και όχι ένα ένα τα προϊόντα.
3. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ SITES ΚΑΙ ΤΑ 2
ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΣΑΣ
Το Google Ads δεν είναι για όλα τα site.
Τα πληρωμένα αποτελέσματα σε κάποιους δουλεύουν και σε κάποιους όχι.
Σε κάποιους δουλεύουν τα οργανικά αποτελέσματα καλύτερα.
Στο δικό μου site δεν λειτούργησαν το Google Ads και το Facebook Ads.
Ξόδεψα πάνω από 3.000€.
Ένας επιχειρηματίας δε θα κάτσει να ψάξει στο Facebook για το πως να ανεβάσει την επιχείρηση του.
Σε εμάς δουλεύει η οργανική επισκεψιμότητα και ειδικά τα βίντεο.
Πρέπει να κάνουμε live video και να στέλνουμε στο newsletter συνέχεια ενημερωτικά για να μας δουν οι πελάτες πολλές φορές.
Απευθυνόμαστε σε επιχειρήσεις δηλαδή είμαστε b2b και όχι στη λιανική.
Στη λιανική π.χ. ρούχα, θήκες κινητών μάλλον πρέπει να έχουμε και τα 2.
4. ΣΤΟΧΕΥΣΤΕ ΣΤΟ BRANDING
Ό,τι και να κάνω πρέπει να χτίσω το δικό μου brand.
Για να μείνει η επιχείρηση μου στην επόμενη δεκαετία πρέπει να έχω ένα ισχυρό brand name όπως για παράδειγμα η Mercedes.
Θα πρέπει να ξεχωρίζω από τους άλλους και να είμαι κάτι διαφορετικό.
Έτσι θα μπορέσει να μας θυμάται ο πελάτης.
Γι’ αυτό κάνουμε Google Ads για να συντηρήσουμε τις πωλήσεις.
Το Temu ενώ είναι πολύ δυνατό brand πληρώνει για να βγει στην Google.
Στοχεύει στο branding δηλαδή ότι θα μπει κάποιος να αγοράσει, θα κατεβάσει και την εφαρμογή και μετά θα ψωνίσει πολλές φορές.
5. ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΤΙΜΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΑΣ
Το να έχουμε συνεχή ανταγωνισμό για τις τιμές π.χ. εγώ να πουλάω μια θήκη κινητού 10€, ο άλλος 9.90€ και μετά εγώ να τη ρίχνω στα 8.90€ και ο άλλος στα 7.90€ οδηγεί στη σκρουτζοποίηση.
Στο Skroutz υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός.
Ένα τοπικό μαγαζί χωρίς brand name δεν μπορεί να ακολουθήσει τους ρυθμούς του Skroutz.
Οπότε δεν πάμε σε πόλεμο τιμών ειδικά όταν κάνουμε Google Ads.
Θα πρέπει να προωθήσουμε μοναδικά αντικείμενα που έχουν επαναληψιμότητα αγορών.
Αν πουλάω κινητό δεν μπορώ να πουλήσω μόνο ένα γιατί θα μπω μέσα.
Ο στόχος του Google Ads και των διαφημίσεων γενικά είναι να αποκτήσουμε καινούργιους πελάτες.
Μετράμε τους καινούργιους πελάτες σαν μακροχρόνια αξία.
Η αξία του πελάτη δεν είναι το ποσό που θα δώσει εκείνη την ώρα αλλά η επαναληψιμότητα.
Κάπως έτσι δουλεύει και το SEO και οι διαφημίσεις.
Μη στοχεύετε στις προσφορές ή στο να φάτε τον ανταγωνισμό γιατί έτσι δεν παίρνετε μόνιμους πελάτες.
Στοχεύστε σε έναν πελάτη που θα εξυπηρετήσετε καλύτερα.
Για hosting προτιμήστε την σούπερ εταιρεία hosting MyIP.
Αυτή είναι ίσως η καλύτερη εταιρεία hosting στην Ελλάδα.
Έχω δοκιμάσει πάνω από 60 εταιρείες hosting σε διάφορες χώρες.
Η MyIP έχει το καλύτερο customer support.
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με το hosting που έχετε, με τον κωδικό έκπτωσης DIVRAMIS50 έχετε 50% έκπτωση στα πακέτα hosting για τον πρώτο χρόνο.
6. ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ
Κάνει κάποιος καμπάνια και δεν έχει ρυθμίσει καθόλου τις πωλήσεις.
Έτσι δεν ξέρει πόσα λεφτά ξοδεύει για κάθε πελάτη.
Μας ενδιαφέρει το μέσο κόστος απόκτησης ενός πελάτη.
Αν ο πελάτης μας φέρνει κέρδος 1.000€ και μας κοστίζει 500€ θα δούμε κέρδος μετά τα 2,3,4 χρόνια.
Οπότε είναι πολύ σημαντικό να μετρήσουμε πόσο αποτελεσματική είναι η καμπάνια, πόσους πελάτες φέρνει και πόσο αποδοτική είναι.
Η αποδοτικότητα είναι πιο σημαντική από την αποτελεσματικότητα.
Πρέπει να ξέρουμε πόσο μας κόστισε ένας πελάτης.
Για παράδειγμα το Facebook Ads χρειάζεται συγκεκριμένο κεφάλαιο για να τρέξει η καμπάνια.
Μπορεί να χρειαστεί να ξοδευτούμε παραπάνω και να μη βγάλουμε κέρδος.
Με το να δίνει κάποιος 150€ το μήνα στο Facebook Ads δε θα βγάλει ποτέ λεφτά.
Χωρίς το budget δεν μπορείς να φτιάξεις πελατολόγιο.
Το ίδιο ισχύει και για το SEO.
Είναι θέμα ανταγωνισμού.
Το ελάχιστο είναι 2.000€ το χρόνο για να φτιάξουμε το site και να βγούμε στην πρώτη θέση της Google.
Κάτω από αυτό δεν κάνεις τίποτα.
Άμα πάμε σε international site χρειάζεται τουλάχιστον 1.000€ το μήνα για SEO.
7. ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ
Το SEO είναι μακροπρόθεσμο και χρειάζεται πάνω από 3 μήνες για να δουλέψει.
Συνήθως χρειάζεται 6 – 12 μήνες.
Το Google Ads και οι πληρωμένες διαφημίσεις δουλεύουν άμεσα αλλά μόλις σταματήσετε χάνετε τα πάντα.
Γι’ αυτό συμβουλεύουμε τους πελάτες να κάνουν και τα 2.
Εμείς ως SEOAgency κάνουμε μόνο οργανική προώθηση.
Δεν γίνεται να κάνουμε τα πάντα και να είμαστε καλά σε όλα.
Σε εμάς δεν δούλεψαν τα πληρωμένα αποτελέσματα γι’ αυτό και δεν τα δουλεύουμε.
Ειδικά στα Ads πρέπει να ξεκινάμε κάθε μήνα από την αρχή.
Πρέπει να βλέπουμε και τι δεν δούλεψε τον προηγούμενο μήνα.
Ξεκινήστε από το μηδέν!
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης και κατασκευής ιστοσελίδας για να βγείτε στην πρώτη θέση στην Google!
Το να βγαίνεις στην πρώτη σελίδα της Google σε βοηθάει όχι μόνο να κατοχυρώσεις το brand σου και να γίνεις γνωστός αλλά και να βγάλεις λεφτά από τους καινούργιους πελάτες που παίρνεις κάθε φορά.
Επίσης σου δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα γιατί έχεις καλύτερη και στοχευμένη επισκεψιμότητα.
Από τα Google Ads μπαίνει ο κάθε άσχετος ενώ από την οργανική επισκεψιμότητα κάποιος που ψάχνει κάποια συγκεκριμένη υπηρεσία.
Οι 3 πρώτοι έχουν το 70% της κίνησης και οι υπόλοιποι βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα.
Αν είστε επαγγελματίας και σας τρώνε οι ανταγωνιστές σας δεν έχετε παρά να τηλεφωνήσετε στο 6972364387!
Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;
Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης
Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!